חברת אינטואיט (Intuit Inc.), המובילה בפלטפורמות טכנולוגיה פיננסית כמו TurboTax, Credit Karma, QuickBooks ו-Mailchimp, פרסמה את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2024 שהסתיימה ב-31 ביולי 2024. המנכ"ל סאסן גודארזי ציין כי החברה השיגה תוצאות מרשימות והתקדמה משמעותית באסטרטגיה שלה, שמבוססת על פלטפורמת מומחים מונעת בינה מלאכותית. לדבריו, האסטרטגיה ממקדת את מאמצי החברה בפתרון האתגרים הגדולים ביותר של לקוחותיה, תוך כדי שהיא שואפת לקדם שגשוג עבור צרכנים ועסקים קטנים ובינוניים.
במהלך שנת הכספים 2024, אינטואיט הציגה צמיחה של 13% בהכנסות שהסתכמו ב-16.3 מיליארד דולר. ההכנסות המשולבות של הפלטפורמות המרכזיות צמחו ב-14% והגיעו ל-12.5 מיליארד דולר, עם צמיחה מרשימה של 19% בקבוצת העסקים הקטנים והעצמאיים. הרווח התפעולי על בסיס GAAP צמח ב-16% ל-3.6 מיליארד דולר, למרות הוצאות חד פעמיות בשל ארגון מחדש. גם הרווח למניה על בסיס GAAP גדל ב-24% והגיע ל-10.43 דולר, עם גידול מקביל של 18% ברווח למניה על בסיס non-GAAP.
ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2024, אינטואיט הציגה גידול של 17% בהכנסות שהסתכמו ב-3.2 מיליארד דולר. קבוצת העסקים הקטנים והעצמאיים הובילה את הצמיחה עם עלייה של 20%, בעוד Credit Karma הציגה גידול של 14% בהכנסות. למרות ירידה של 12% בהכנסות קבוצת הצרכנים, האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה נשארת ממוקדת בצמיחה ושיפור היכולות המקוונות שלה.
לשנת הכספים 2025, אינטואיט מצפה להמשך צמיחה עם תחזית להכנסות בטווח של 18.16-18.35 מיליארד דולר, ורווח למניה על בסיס GAAP בטווח של 12.34-12.54 דולר. החברה ממשיכה להשקיע בטכנולוגיות חדשות ובשירותים מקוונים במטרה להרחיב את היכולות שלה ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים של לקוחותיה. באמצעות מיתוג מחדש של קבוצת העסקים הקטנים ל-"Global Business Solutions Group" והעמקת הפלטפורמות המובילות בשוק, אינטואיט שואפת לחזק את מעמדה כמובילה גלובלית בתחום הטכנולוגיה הפיננסית.
המידע במאמר זה מסופק למטרות אינפורמטיביות בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי ו/או המלצה. ייתכנו טעויות ו/או אי דיוקים בתוכן המאמר, ועל המשתמש לבדוק ולאמת אותם לאחר חקירה ולמידה במקורות נוספים. כל מי שמשתמש במידע המובא במאמר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד.